Nasazení aplikace v nové organizaci
Celá aplikace ePanoramix je koncipována jako maximálně flexibilní a předpokládá se, že před nasazením bude konfigurována pro potřeby konkrétní organizace a konkrétních služeb a dále že se všichni pracovníci s aplikací naučí zacházet.
Konfigurace aplikace
Úpravy se týkají několika oblastí. Musí být definovány:
- jednotlivé služby a parametry služeb,
- typy výkonů v těchto službách,
- parametry klientů, které jsou u klientů sledovány na jejich kartách.
Smyslem těchto úprav je co nejvíce aplikace přizpůsobit organizaci a sociálním službám, které organizace poskytuje. Lapidárně řečeno se aplikace musí naučit „mluvit“ na vaše pracovníky jejich jazykem, aby si co nejvíce navzájem rozuměli. Konfigurace aplikace musí proběhnout ještě před reálným nasazením a je klíčová pro to, aby aplikace plnila svůj základní cíl – aby ulehčila práci sociálním pracovníkům i manažerům služeb.
Zaškolení zaměstnanců
Další důležitou oblastí je vzdělávání zaměstnanců. Podle našich zkušeností se většina lidí s aplikací naučí pracovat velmi rychle. To že je aplikace koncipována jako webová značně učení usnadňuje, protože styl ovládání je srovnatelný s tím, jak se například ovládají webové emaily. Rozsah úvodního zaškolení pro zaměstnance je cca 60 – 120 minut pro jednoduché úvodní zaškolení. Dále je možné uspořádat podrobnější seminář, v rámci kterého si pracovníci vyzkoušejí založit vlastní klienty, zadají jim první výkony s pomocí zkušeného lektora.
Všechny tyto práce můžou probíhat v rámci testovacího režimu, kdy máte aplikaci k dispozic pro libovolné experimenty, testování, pokusy a zaučování. Poté všechna testovací data smažeme a aplikaci začnete používat pro zaznamenávání reálné klientské práce.